Obchody Tesco s nižšími cenami

8. 3. 2004 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Maloobchodní řetězec Tesco zahájil nejrozsáhlejší cenový program roku 2004 – ve svých 22 obchodech snížil ceny dalších 1000 nejoblíbenějších výrobků. Tímto krokem rozšiřuje společnost Tesco Stores ČR program „Trvale nízké ceny“, který byl zákazníkům představen před dvěma lety. Nyní zajišťuje nízké ceny u více než 3500 výrobků. Celková výše investice do tohoto programu se blíží půl miliardě korun. Příprava snížení cen si vyžádala sedmihodinové uzavření celé prodejní sítě Tesco. V pondělí 8. března ráno zákazníky uvítalo 3500 výrobků označených modrobílým logem programu „Trvale nízké ceny“ – rozevřenými nůžkami symbolicky stříhajícími českou bankovku. Rozšíření programu Trvale nízké ceny reaguje na loňský zákaznický průzkum. Zákazníci obchodů Tesco se při svých nákupech nejvíce soustředí na čerstvé pečivo, mléčné výrobky a čerstvou zeleninu a ovoce, proto právě tyto produkty programu „Trvale nízké ceny“ dominují. Celkových 3500 základních výrobků zahrnutých v programu je pravidelně monitorováno tak, aby jejich ceny byly nižší nebo srovnatelné s cenami konkurenčních maloobchodních řetězců. Program není pouze dočasnou marketingovou akcí – jedná se o trvalé snížení cen výrobků. Program trvale nízkých cen byl poprvé představen před deseti lety v britské síti obchodů Tesco.

-zem-

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení