TITULEK: Nový věrnostní program
Česká oděvní firma Pietro Filipi připravila pro své zákazníky věrnostní program Pietro Filipi club. Nárok na členství má každý český zákazník, který učiní jednorázový nákup nad 2500 Kč a vyplní přihlášku. Výhody se váží ke klasickému bodovému systému (10 Kč = 1 bod) a podle počtu připsaných bodů poskytuje firma odměny ve formě slev nebo ve formě voucherů. „Propagace a informování o vzniku klubu se bude dít prostřednictvím PR článků v relevantních titulech (pro laickou i odbornou veřejnost), direct mailem a především přímou komunikací prodejního personálu se zákazníkem,“ říká Pavla Maříková, PR a komunikační konzultantka firmy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).