Nový věrnostní program

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Nový věrnostní program
Česká oděvní firma Pietro Filipi připravila pro své zákazníky věrnostní program Pietro Filipi club. Nárok na členství má každý český zákazník, který učiní jednorázový nákup nad 2500 Kč a vyplní přihlášku. Výhody se váží ke klasickému bodovému systému (10 Kč = 1 bod) a podle počtu připsaných bodů poskytuje firma odměny ve formě slev nebo ve formě voucherů. „Propagace a informování o vzniku klubu se bude dít prostřednictvím PR článků v relevantních titulech (pro laickou i odbornou veřejnost), direct mailem a především přímou komunikací prodejního personálu se zákazníkem,“ říká Pavla Maříková, PR a komunikační konzultantka firmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.