Nové plány venkovky v Rusku

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Nové plány venkovky v Rusku
Přes 80 % venkovní reklamy v Rusku připadá na Moskvu, jak oznámila na svém zasedání minulý týden Moskevská městská duma (Mosgorduma). Ta se sešla kvůli projednání důležitého zákona o úpravě rozmisťování venkovní reklamy v hlavním městě. Rusko zaujímá celou pětinu světového trhu venkovní reklamy. Poslanci také schválili, že v tomto roce budou v Moskvě umístěny elektronické videoobrazovky s informacemi o neobvyklých událostech ve městě, o zácpách na silnicích a počasí. Dále se plánují internetové kiosky s informacemi o kulturních událostech, kde budou uvedeny i adresy divadel, výstav apod.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.