TITULEK: Nové plány venkovky v Rusku
Přes 80 % venkovní reklamy v Rusku připadá na Moskvu, jak oznámila na svém zasedání minulý týden Moskevská městská duma (Mosgorduma). Ta se sešla kvůli projednání důležitého zákona o úpravě rozmisťování venkovní reklamy v hlavním městě. Rusko zaujímá celou pětinu světového trhu venkovní reklamy. Poslanci také schválili, že v tomto roce budou v Moskvě umístěny elektronické videoobrazovky s informacemi o neobvyklých událostech ve městě, o zácpách na silnicích a počasí. Dále se plánují internetové kiosky s informacemi o kulturních událostech, kde budou uvedeny i adresy divadel, výstav apod.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).