Nike s fotbalovou kampaní

22. 3. 2004 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

V polovině března byla v Evropě poprvé uvedena televizní reklama od firmy Nike, v níž vystupuje brazilská a barcelonská fotbalová hvězda Ronaldinho. V reklamě nazvané „Slow-mo“ („pomalu“) Ronaldinho obchází zmateného soupeře, přičemž celá akce probíhá velmizpomaleně. Dvacetisekundový spot slouží jako úvod k delší reklamě, jež bude pod názvem „jiná hra“ uvedena v dubnu. Vedle hráčů jako Ronaldo, Ronaldinho, Roberto Carlos, Denilson, Pauleta a Luis
Figo se v reklamě „Jiná hra“ prý objeví i několik překvapivých hostů.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.