Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německý diskont Lidl chce zaútočit na Slovensko

Redakce MAM5. 3. 2004

Německý lídr diskontních supermarketů Lidl se po loňském vstupu na český trh chystá také na Slovensko. Očekává se, že v zemi pod Tatrami najednou otevře několik desítek obchodů a svou síť bude postupně rozšiřovat. Firma ale chystané záměry odmítla komentovat s odůvodněním, že s médii nekomunikuje.
“Žádné prohlášení neposkytneme, nepatří to k zvyklostem společnosti Lidl,” řekla vedoucí sekretariátu slovenské pobočky Lidl Zuzana Albedinská.
O příchodu řetězce na Slovensko svědčí nejen inzeráty společnosti o přijímání pracovních sil v tisku, ale také nové prodejny bez označení, které se nápadně podobají obchodům Lidl v zahraničí.
“Na mnoha místech už stojí zkolaudované objekty, které jsou typické pro Lidl,” řekl Ľubomír Drahovský z agentury pro průzkum trhu Terno. Odhadl, že Lidl může otevřít během prvního pololetí asi 20 obchodů.
Příchod nové sítě ohrozí všechny obchodníky na Slovensku, zejména ale domácí prodejce, soudí Drahovský. Změny se dají čekat také v žebříčku největších obchodních firem, který agentura sestavuje. V současnosti ho vede britské Tesco, které následují německé Metro a Billa.
“Příští rok se Lidl určitě dostane mezi deset největších obchodních firem. Pokud bude letos (Lidl) velmi úspěšný, může se mu to podařit také a skončil by zřejmě na konci první desítky s obratem kolem tří miliard slovenských korun,” poznamenal Drahovský.
Lidl patří německému obchodníkovi Dieteru Schwarzovi. Na český trh diskontní řetězec vstoupil vloni a v současnosti tam provozuje více než čtyři desítky obchodů. Do Schwarzovy skupiny patří také síť supermarketů Kaufland, která působí na českém i slovenském trhu.

×

V prodeji slovenského tisku v lednu tradičně vedl Nový čas

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 10. týden 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více