Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku stoupl prodej DVD nosičů, největší zájem byl o Pána prstenů

Redakce MAM17. 3. 2004

Na Slovensku se loni prodalo téměř 255 000 DVD nosičů. Lidé za ně vynaložili více než 200 miliónů slovenských korun.
Počet prodaných kusů se proti roku 2002 zvýšil o více než 80 procent. “Na Slovensku se od roku 1997 prodalo přes 491 000 disků DVD. Loňský prodej byl tedy vyšší než celkový prodej v letech 1997 až 2002,” uvedl zástupce šéfredaktora časopisu PC Space Juraj Redeky.
Nejprodávanějším filmem na DVD se v uplynulém roce stal Pán prstenů: Dvě věže. Ze slovenských filmů je historicky nejúspěšnějším titulem Slovenské zlato o hokejovém triumfu slovenského týmu na MS 2002. Nejúspěšnějším slovenským titulem byl loni Pacho Hybský zbojník.
Podle Redekyho v rozmezí let 1998 až 2003 se na slovenském trhu objevilo téměř 2000 nových DVD titulů. Výrazný nárůst zaznamenaly především slovenské snímky. “Letos očekáváme výrazné rozšíření nabídky DVD titulů, a snad i mírné snížení cen,” řekl.
Obdobná situace byla loni také v České republice, kde se prodalo přes milión DVD disků proti 534 tisícům v roce 2002. Dalších 382 000 kusů DVD se prodalo jako příloha nejrůznějších časopisů. Největší podíl v prodejnosti na českém i slovenském trhu DVD měla společnost Bontonfilm.

HN, čtk, 17. 3. 2004

×

Mobilní číslo bude na celý život

Starší článek

Veletrhy v Brně vynášejí miliardy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více