Na Slovensku dnes poprvé vyšel nový zpravodajský týdeník Live!

29. 3. 2004 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na novinových stáncích a v prodejnách na Slovensku se 29. března poprvé začal prodávat nový společensko-politický týdeník s názvem Live!. Vydavatelé z bratislavské společnosti Ela Publishing chtějí na čele trhu vystřídat dosud suverénně nejčtenější týdeník Plus 7 dní.
Šéfredaktorem týdeníku, který se grafickým zpracováním nápadně podobá populárnímu rakouskému časopisu News, se stal bývalý redaktor rakouské agentury APA Lubo Fuzak. První číslo vyšlo na 164 stranách.
Jednatel vydavatelství Peter Škorňa nedávno přiznal, že rozjezd časopisu financuje prostřednictvím úvěrů krytých ze zahraničí. Přesný finanční zdroj nejmenoval. Týdeník nezveřejnil ani náklad prvního čísla.
Kromě Plus 7 dní, který na trhu vede s více než 200 tisíci prodaných výtisků, bude Live! konkurovat hlavně podobně zaměřenému týdeníku Formát, který patří do skupiny společnosti Economia.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.