Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na marketing kolem MS v hokeji dají firmy možná přes miliardu Kč

Redakce MAM18. 3. 2004

V souvislosti s mistrovstvím světa v ledním hokeji, které bude v dubnu a květnu v Praze a Ostravě, by mohly české firmy na marketing vynaložit více než miliardu korun. Odhadl to Štěpán Wolde z firmy ARBOmedia, která prodává reklamní čas České televize (ČT). Hrubý odhad nezahrnuje pouze investice do umístění reklamy v médiích, ale i výdaje do veškerých dalších marketingových aktivit, upozornil Wolde. Firmy konkrétní sumy, které do marketingu investují, na dotaz ČTK neuvedly.
Jaké bude mít za vysílání reklamy a sponzorských vzkazů Česká televize, která vlastní vysílací práva k mistrovství, Wolde odhadnout nechtěl s tím, že to bude záviset i na sledovanosti.
Hlavním sponzorem mistrovství je Škoda Auto. To není žádná novinka, protože výrobce automobilů je partnerem hokejového mistrovství pravidelně od roku 1993. Jaroslav Černý z oddělení komunikace firmy uvedl, že Škoda Auto má smlouvu podepsánu do roku 2007. Hokej si Škoda Auto vybrala pro sponzorství proto, že je to dynamická týmová hra, což odpovídá krédu značky, dodal Černý.
Oficiálních sponzorů je jedenáct, vyplynulo z internetových stránek spolupořadatelského Českého svazu ledního hokeje. V případě firmy Bauhaus je sponzorování mistrovství světa v ledním hokeji koncernovou záležitostí, nikoliv pouze záležitostí české pobočky, řekl ČTK Tomáš Hanzlík z Bauhausu. Konkrétní informace k marketingové kampani české pobočky ale Hanzlík zatím sdělit ze strategických důvodů nechtěl.
Oproti tomu další oficiální sponzor Eurotel například už v tomto měsíci zahájil marketingovou akci, v rámci které zákazník při aktivaci telefonu dostane vstupenku.
Celkem jedenáct by mělo být také oficiálních partnerů. Prostřednictvím hokeje se na své zákazníky rozhodla letos zaútočit například i firma Henkel ČR. Výrobce kosmetiky, pracích prášků a čisticích prostředků tak chce promlouvat netradičně také k mužům a lidem všech věkových kategorií, vyplynulo z její tiskové informace.
Zviditelnit se v souvislosti s mistrovstvím pokusí i další jeho partner a velký tuzemský inzerent, energetická firma ČEZ. Firma bude například v přestávkách mezi televizními přenosy zvát diváky ke sledování mistrovských klání. Uvedl to šéf marketingové komunikace ČEZ Robert Kvapil.

×

Studie: Na existenci Veletrhů Brno závisí 9100 pracovních míst

Starší článek

WAN: Loni přibylo zabitých novinářů

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více