Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na billboardech s Kajínkem nápis “nedoporučeno”

Redakce MAM15. 3. 2004

Na reklamních billboardech Rádia Kiss s Jiřím Kajínkem se objevil nápis “nedoporučeno”. O billboardu představitelé rádia jednali minulé pondělí s vedením Rady pro reklamu. Prezident rady Radek Pokorný po jednání řekl, že předpokládá, že rádio Kajínka z billboardů stáhne. Rádio však pouze uvedlo, že billboardy do týdne upraví.
Billboardy, na kterých doživotně odsouzený Kajínek se sluchátky na uších propaguje rádio Kiss, označila arbitrážní komise Rady již dříve za neetické.
Reklamní kampaň rádia Kiss “Rádio na doživotí” má trvat měsíc. Fotografie s Kajínkem se měly kromě billboardů objevit v novinách a časopisech. Za reklamní využití svého snímku si Kajínek vydělal řádově několik desítek tisíc korun. Celkovou cenu kampaně odmítli zástupci rádia Kiss sdělit.

×

zrcadlo

Starší článek

Nový časopis o památkách

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více