Na reklamních billboardech Rádia Kiss s Jiřím Kajínkem se objevil nápis „nedoporučeno“. O billboardu představitelé rádia jednali minulé pondělí s vedením Rady pro reklamu. Prezident rady Radek Pokorný po jednání řekl, že předpokládá, že rádio Kajínka z billboardů stáhne. Rádio však pouze uvedlo, že billboardy do týdne upraví.
Billboardy, na kterých doživotně odsouzený Kajínek se sluchátky na uších propaguje rádio Kiss, označila arbitrážní komise Rady již dříve za neetické.
Reklamní kampaň rádia Kiss „Rádio na doživotí“ má trvat měsíc. Fotografie s Kajínkem se měly kromě billboardů objevit v novinách a časopisech. Za reklamní využití svého snímku si Kajínek vydělal řádově několik desítek tisíc korun. Celkovou cenu kampaně odmítli zástupci rádia Kiss sdělit.
Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková
Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci.