Na billboardech s Kajínkem nápis „nedoporučeno“

15. 3. 2004 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Na reklamních billboardech Rádia Kiss s Jiřím Kajínkem se objevil nápis „nedoporučeno“. O billboardu představitelé rádia jednali minulé pondělí s vedením Rady pro reklamu. Prezident rady Radek Pokorný po jednání řekl, že předpokládá, že rádio Kajínka z billboardů stáhne. Rádio však pouze uvedlo, že billboardy do týdne upraví.
Billboardy, na kterých doživotně odsouzený Kajínek se sluchátky na uších propaguje rádio Kiss, označila arbitrážní komise Rady již dříve za neetické.
Reklamní kampaň rádia Kiss „Rádio na doživotí“ má trvat měsíc. Fotografie s Kajínkem se měly kromě billboardů objevit v novinách a časopisech. Za reklamní využití svého snímku si Kajínek vydělal řádově několik desítek tisíc korun. Celkovou cenu kampaně odmítli zástupci rádia Kiss sdělit.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení