Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobilní operátoři nabízejí filmové novinky i hity z MTV

Redakce MAM10. 3. 2004

Zatímco ještě nedávno byl hlavním úkolem mobilního telefonu přenos hovorů a krátkých textových zpráv, dnes se pozornost uživatelů v Česku ve velkém přesouvá k široké škále doplňkových služeb. Podle studie zveřejněné na konci února na kongresu mobilních společností v Cannes Češi dokonce patří spolu s Italy a Portugalci k nejaktivnějším uživatelům mobilních telefonů na světě.
Obrovský zájem zaznamenali tuzemští operátoři hlavně o produkty inspirované hudebními a filmovými novinkami. Například tržby z prodeje vyzváněcích melodií se v loňském roce zvýšily v průměru o čtyřicet procent. Podle údajů marketinkových oddělení společností Eurotel, T-Mobile a Český mobil, který provozuje síť Oskar, u nich podíl stahovaných melodií tvoří téměř polovinu ze všech stahovaných položek.
Vedle vyzváněcích melodií vedou u českých uživatelů loga, obrázkové MMS či JAVA hry. Zde čeští operátoři často vycházejí z aktuální nabídky kin. Eurotel tak například v lednu přišel s velkolepou kampaní “Připravte svůj mobil na Návrat krále”, v níž nabízel celou řadu produktů inspirovaných finálním dílem legendární tolkienovské trilogie režiséra Petera Jacksona.
Na český mobilní trh se nyní valí další populární hudba. Eurotel tak od konce února přináší svým klientům v Evropě zatím unikátní službu Jukebox. Na svých speciálně zřízených hudebních stránkách teď nabízí stahování kompletních skladeb a jejich následné přehrávání v mobilních telefonech. Nahrávky včetně vyzváněcích melodií, upoutávek, obrázků, ale i zpráv a aktualit ze světa pop music budou podle tiskového oddělení Eurotelu dodávat gramofirmy BMG či Warner Music.
Na partnerství s předními zástupci zábavního průmyslu staví i konkurenční T-Mobile. Minulý týden společnost představila službu Uvítací tóny, kterou budou zákazníci moci využít od poloviny března. Tato služba nabízí možnost stáhnout si oblíbenou skladbu namísto obvyklého tónu při čekání na přijetí hovoru. Volající tak místo obvyklého monotónního čekacího tónu uslyší oblíbený song volaného účastníka.
Podle Martiny Školníkové, specialistky na externí komunikaci české pobočky společnosti T-Mobile, vychází služba Uvítací tóny z produktu, který nedávno T-Mobile coby jedna za čtyř strategických divizí koncernu Deutsche Telekom AG představil v Německu, Velké Británii a Rakousku. “Tato služba je založená na našem partnerství s firmami Sony a Universal Music,” uvedla Školníková. Horké hudební novinky zajišťuje podle ní novým službám T-Mobile i hudební stanice MTV spadající pod mediální koncern Viacom.

Hospodářské noviny, 10. 3. 2004, autor: Irena Zemanová

×

Reklamní skupina Interpublic upadla do ztráty

Starší článek

Za více peněz nabídne McDonald’s méně jídla

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více