Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální gigant Vivendi snížil ztrátu

Redakce MAM17. 3. 2004

Francouzský mediální gigant Vivendi Universal loni výrazně snížil čistou ztrátu díky poklesu jednorázových nákladů a nárůstu provozního zisku v telekomunikačních a televizních divizích. Čistá ztráta loni klesla na 1,143 miliardy eur z rekordních 23,3 miliardy v předchozím roce. Předloni byly finanční výsledky společnosti zasaženy rozsáhlými odpisy nehmotného majetku a výrazným snížením hodnoty portfoliových investic. Loňská ztráta však byla vyšší, než očekávali analytici, kteří ji odhadovali na 917 milionů eur. Provozní zisk nicméně vzrostl o 61 procent na 3,309 miliardy eur, zatímco analytici počítali se ziskem pouhých 3,084 miliardy. Firma dodala, že její provozní zisk bude letos pokračovat v růstu.
Generální ředitel Jean-René Fourtou prohlásil, že Vivendi, která prodává svá aktiva, aby snížila dluh, bude v příštím roce silnou mediální a telekomunikační firmou dosahující výrazného růstu zisku. Společnost by měla mít k dispozici značnou hotovost a měla by být schopna dosahovat vnitřního růstu i investovat do vybraných externích příležitostí, napsala agentura Reuters.

×

Sněmovna možná kvůli cestě Dostála do USA odloží hlasování o ČT

Starší článek

Maléřová už nebude mluvčí pražského magistrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více