Mediacop nabírá obrátky k expanzi

8. 3. 2004 11:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Vydavatelství Mediacop, do jehož portfolia spadají časopisy Týden a Instinkt, intenzivně pracuje na rozšíření svého portfolia. Kromě nedělního deníku, jenž má podle původních informací M&M začít vycházet na jaře a který vydavatelství připravuje, přijde letos s dalším novým projektem. Za tímto účelem totiž do vydavatelství od 1. března nastoupili bývalí zaměstnanci vydavatelství Stratosféra, konkrétně dřívější šéfredaktor časopisu Spy Ondřej Höppner a bývalý art director Spy Vladimír Dundr. „Budou pracovat na projektu, který bych teď nerad specifikoval, ale který Mediacop představí ještě letos,“ řekl M&M ředitel vydavatelství Sebastian Pawlowski. Doplnil, že chce Mediacop profilovat jako vydavatelství s rozličnými druhy titulů, pro které rádi pracují talentovaní lidé. Na mediálním trhu se již delší dobu spekuluje o tom, že Mediacop se chce při vzniku nového časopisu inspirovat francouzským časopisem Gala, přinášejícím informace ze života slavných lidí a z showbyznysu. Byl by však problém, kdyby se Mediacop rozhodl vydávat časopis Gala v licenci. Ochrannou známku má totiž na tento časopis v ČR od roku 2002 zaregistrovanou vydavatelství Ringier ČR.

Marketing & Media, Autor: Martina Vojtěchovská

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení