Mediacop bude vydávat noviny Nedělní Svět

11. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Firma Mediacop, která vydává časopisy Týden a Instinkt, uvede v polovině dubna na trh noviny Nedělní Svět, které budou vycházet jednou týdně v neděli. Výzkumy ukázaly, že nedělní noviny v České republice dosud chyběly, zdůvodnil nový projekt vydavatel Sebastian Pawlowski.
„Nedělní Svět nebude postaven jen na aktuálních událostech, ale nabídne také prostor pro zábavu, příjemné čtení a užitečné informace,“ naznačil obsah titulu Pawlowski. Noviny by měly být určeny pro muže i pro ženy v produktivním věku.
Číslo Nedělního Světa bude mít 48 stran. O ceně zatím podle Pawlowskeho nebylo rozhodnuto, protože nejsou uzavřeny všechny studie. První vydání bude mít mimořádný náklad půl milionu výtisků. Od druhého čísla bude náklad 150 000 výtisků.
V tuzemsku v neděli vychází pouze Nedělní Blesk, který má podle Media Projektu čtenost kolem 800 000 výtisků.
Šéfredaktorem Nedělního Světa vydavatel jmenoval Ondřeje Neumanna. Ten pracuje v Mediacopu téměř čtyři roky a dosud působil jako vedoucí domácí rubriky a zástupce šéfredaktora časopisu Týden. Redakci Nedělního Světa bude tvořit 20 lidí, z toho pět přejde z časopisu Týden.
Mediacop také v souvislosti s novým projektem upravil řídicí strukturu. Dalibor Balšínek, který je zároveň šéfredaktorem Týdne a řídí redakci Instinktu, se stal mediálním ředitelem vydavatelství. Tato funkce zastřešuje všechny tři časopisy. Ředitelkou marketingu a PR byla jmenována Gabriela Bezdíčková, která dosud pracovala v inzertním oddělení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.