Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

McDonald’s nabídne i v Evropě zdravější jídla

Redakce MAM11. 3. 2004

Největší provozovatel restaurací rychlého občerstvení na světě McDonald’s Corp. chce po nabídce zdravějších jídel ve svých amerických restauracích rozšířit tuto nabídku i v Evropě. Informoval o tom prezident McDonald’s Europe Russ Smyth. McDonald’s se v poslední době rozhodl reagovat na kritiku, že stravování v jeho restauracích vede k obezitě.
Firma minulý týden oznámila, že do konce roku v amerických restauracích zmenší porci hranolek a nápoje v Supersize (tedy super velkém) menu.
Letos se má v restauracích McDonald’s v 16 evropských zemích objevit nové salátové menu nazvané Salát Plus. Ve snaze podpořit zdravější chování spotřebitelů chce firma také nabídnout Happy Meal pro dospělé nazvané Go Active!. To má být sestaveno po konzultaci s experty na fitness, napsala agentura Reuters.
Společnost chce také navázat na úspěšnost dolarového menu v USA, kde jedna položka z menu stojí jeden dolar. Prodej menu s několika položkami za sníženou cenu zahájí firma v prvním čtvrtletí letošního roku ve Francii, Německu a Velké Británii. Tyto tři trhy se na celkovém obratu evropské divize podílejí 75 procenty.

×

Vynálezce si nechal patentovat nebeskou reklamní plochu

Starší článek

Seznam.cz použila polovina lidí, kteří hledali na webu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více