Zajímavou formu letáku zvolilo pro propagaci svého časopisu Maxim vydavatelství Hachette Filipacchi 2000. Demonstruje na něm, že vztah mezi prodaným nákladem titulu a jeho čteností je nelogický. Zatímco prodaný náklad Maxima stále roste (v únoru se ho mělo prodat přes 58 tis. výtisků), údaje o čtenosti naopak klesají. Důvodem je přejmenování časopisu z Quo na Maxim. To na zmíněném letáku potvrzuje i agentura Median, která tvrdí, že změna názvu nebo loga má téměř vždy negativní dopad na čtenost časopisu. Časopis se z pozice „zavedené značky“ dostává do pozice nového titulu, kterému nějaký čas trvá, než se dostatečně zapíše do povědomí.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.