Logický leták Maxima

8. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zajímavou formu letáku zvolilo pro propagaci svého časopisu Maxim vydavatelství Hachette Filipacchi 2000. Demonstruje na něm, že vztah mezi prodaným nákladem titulu a jeho čteností je nelogický. Zatímco prodaný náklad Maxima stále roste (v únoru se ho mělo prodat přes 58 tis. výtisků), údaje o čtenosti naopak klesají. Důvodem je přejmenování časopisu z Quo na Maxim. To na zmíněném letáku potvrzuje i agentura Median, která tvrdí, že změna názvu nebo loga má téměř vždy negativní dopad na čtenost časopisu. Časopis se z pozice „zavedené značky“ dostává do pozice nového titulu, kterému nějaký čas trvá, než se dostatečně zapíše do povědomí.


06_maxim.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení