Coca-Cola se spojila s módním designérem Matthewem Williamsonem na vytvoření limitované edice obalů své skleněné lahve pro britský trh. Designové lahve budou k dostání ve třech variantách. Kolem lahví budou omotány tři různé tisky, každý s motivem Williamsonovy kolekce na jaro a léto. Návrhář na jedné řadě využil svůj motiv růžovo-fialového leoparda na černém pozadí. Další dvě varianty jsou zatím ve fázích finalizace. Každá lahev současně ponese Williamsonův podpis vedle loga Coca-Coly. Do vybraných barů a restaurací především v Londýně se tato limitovaná řada dostane zhruba v květnu.
Minulý rok Coca-Cola představila limitovanou sérii lahví rovněž s Williamsonovým designem, tentokrát inspirovaným Miami. Podle odborníků však nový design zasáhne daleko více spotřebitelů. Coca-Cola hodlá využít tyto lahve jako součásti své strategie „vlastnit léto“. Další aktivity týkající se horkých měsíců budou zahrnovat kampaň Real World z dílny agentury Mather.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?