LG Electronics začíná budovat značku

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: LG Electronics začíná budovat značku

Jihokorejská společnost LG Electronics se rozhodla výrazně posílit svou reklamní komunikaci na českém trhu. Společnost, jež do České republiky vstoupila jako samostatný subjekt na podzim loňského roku, má portfolio svých produktů rozděleno do čtyř kategorií: bílá technika, černá technika, IT a mobilní telefony.
LG Electronics zatím nemá na domácím trhu stálou reklamní agenturu, současné dílčí projekty navrhuje All In Agency, prostor v médiích nakupuje MindShare. Podle marketingové manažerky společnosti Veroniky Břízové by měla být českým spotřebitelem do budoucna vnímána jako „vysoce kvalitní brand s exkluzivním designem, spolehlivý, rodinný a přátelský“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.