Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kvarteto veletrhů v Brně si prohlédlo 55 000 lidí

Redakce MAM22. 3. 2004

Zhruba 55 000 návštěvníků přišlo od minulé středy do areálu Veletrhů Brno, kde si prohlédli expozice čtyř akcí Mobitex, Domo, Prodítě a Rybaření. Celková výstavní plocha stánků převýšila 17 000 čtverečních metrů a nabídku standardní produkce nově doplnila přehlídka progresivní tvorby Designstory. Vyplývá to z předběžné závěrečné zprávy veletrhů.
V nové exponátové soutěži Grand Prix Mobitex získali ceny tři vystavovatelé. Za progresivní design ocenila porota firmu Suma Interiér s židlí Clash. Technologie přinesly vavřín společnosti Form a její řadě židlí Corte a ocenění za progresivní marketing dostala zlínská Tescoma. V sousedství expozice Designstory se představila i unikátní výstava České sklo a porcelán.
Největším vystavovatelem Mobitexu byla na 600 čtverečních metrech firma MarexTrade. Vlajkovou lodí jsou sedací soupravy Simpo, ale nechybí ani kuchyně značky Amica. Společnost se nyní chystá vybudovat v tuzemsku novou prodejní síť Atlas Plus, kde si zákazníci mohou zařídit zcela kompletní interiéry. Nové obchodní kontakty do Německa a Chorvatska v Brně uzavřela například firma Böhm čalouněný nábytek Jihlava nebo Z-Trade na veletrhu Domo.
Poloviční růst výstavní plochy na 1770 čtverečních metrů letos ohlásila výstava Rybaření, jedna ze tří největších akcí svého druhu v Evropě. Kompletní výbavu pro lov sumců od háčků přes vlasce, pruty až po lodní motory tu nabízela mimo jiné firma Extreme Fishing, jeden ze 60 vystavovatelů.
V tiskovém středisku veletržní správy se akreditovalo 306 novinářů, z toho třicet ze zahraničí. Příští ročník veletrhů Mobitex, Domo, Prodítě a výstavy Rybaření se uskuteční ve dnech 16. až 20. března 2005.

×

Cenová válka maloobchodu v Británii jde do nového kola

Starší článek

Spotřební elektronika láká i výrobce počítačů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více