Kvarteto veletrhů v Brně si prohlédlo 55 000 lidí

22. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zhruba 55 000 návštěvníků přišlo od minulé středy do areálu Veletrhů Brno, kde si prohlédli expozice čtyř akcí Mobitex, Domo, Prodítě a Rybaření. Celková výstavní plocha stánků převýšila 17 000 čtverečních metrů a nabídku standardní produkce nově doplnila přehlídka progresivní tvorby Designstory. Vyplývá to z předběžné závěrečné zprávy veletrhů.
V nové exponátové soutěži Grand Prix Mobitex získali ceny tři vystavovatelé. Za progresivní design ocenila porota firmu Suma Interiér s židlí Clash. Technologie přinesly vavřín společnosti Form a její řadě židlí Corte a ocenění za progresivní marketing dostala zlínská Tescoma. V sousedství expozice Designstory se představila i unikátní výstava České sklo a porcelán.
Největším vystavovatelem Mobitexu byla na 600 čtverečních metrech firma MarexTrade. Vlajkovou lodí jsou sedací soupravy Simpo, ale nechybí ani kuchyně značky Amica. Společnost se nyní chystá vybudovat v tuzemsku novou prodejní síť Atlas Plus, kde si zákazníci mohou zařídit zcela kompletní interiéry. Nové obchodní kontakty do Německa a Chorvatska v Brně uzavřela například firma Böhm čalouněný nábytek Jihlava nebo Z-Trade na veletrhu Domo.
Poloviční růst výstavní plochy na 1770 čtverečních metrů letos ohlásila výstava Rybaření, jedna ze tří největších akcí svého druhu v Evropě. Kompletní výbavu pro lov sumců od háčků přes vlasce, pruty až po lodní motory tu nabízela mimo jiné firma Extreme Fishing, jeden ze 60 vystavovatelů.
V tiskovém středisku veletržní správy se akreditovalo 306 novinářů, z toho třicet ze zahraničí. Příští ročník veletrhů Mobitex, Domo, Prodítě a výstavy Rybaření se uskuteční ve dnech 16. až 20. března 2005.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.