Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Komise ke kauze arbitráže s CME chce zbavit svědky mlčenlivosti

Redakce MAM12. 3. 2004

Sněmovní vyšetřovací komise, která se snaží objasnit okolnosti prohrané arbitráže s CME, požádá tuto firmu, aby zbavila klíčové svědky sporu mlčenlivosti. Po pátečním jednání komise to řekl její předseda Stanislav Křeček (ČSSD). Mediální zástupce CME Michal Donath uvedl, že společnost se k žádosti vyjádří, až ji dostane.
Před poslanci vypovídali někdejší členka rady pro vysílání Zdena Hůlová a bývalý český arbitr Jaroslav Hándl. „Sám nám potvrdil, že s takovouto praxí chování rozhodců se (do té doby) … nesetkal, že skutečně nebyl respektován český právní řád,“ popsal Křeček jeho dnešní výpověď.
Mediální rada počátkem 90. let udělila společnosti CET 21 licenci na vysílání, rozjezd televize Nova ale financovali zahraniční investoři prostřednictvím firmy ČNTS. Spory vypukly v létě 1999 poté, co se tehdejší ředitel Novy Vladimír Železný ve zlém rozešel se svými partnery ze CME, kteří většinově vlastnili ČNTS. Pře vyústila ve tři arbitráže. Výsledkem jedné z nich je, že stát musel zaplatit CME přes deset miliard korun za znehodnocení její investice do Novy. Závěr této arbitráže ale podepsali jen dva ze tří rozhodců. Hándl to tehdy odmítl a prohlásil, že tribunál jednal v neprospěch české strany.
Křeček uvedl, že povinnost mlčenlivosti práci komise ztěžuje. Ministr financí Bohuslav Sobotka (ČSSD) je podle něj ochoten svědky tohoto závazku zbavit, podmiňuje to ale souhlasem CME. Donath ČTK řekl, že firma zatím takovou žádost komise nedostala. V minulosti podle něj poslanci požádali o svědectví pracovníky CME a společnost s tím souhlasila. Od té doby se komise neozvala, uvedl Donath.

Zavřít reklamu

Přenos dat z peoplemetrů zajistí na Slovensku přes GPRS společnost Orange

Starší článek

K Big Macu pár kilo dat z internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Campari

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.