Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kajínek propaguje Rádio Kiss

Redakce MAM2. 3. 2004

Po celé republice se v neděli objevilo 500 billboardů, na kterých doživotně odsouzený nájemný vrah Jiří Kajínek propaguje Rádio Kiss. Za reklamní využití svého snímku si Kajínek vydělal řádově několik desítek tisíc korun, informovaly podle ČTK deníky Právo a Mladá fronta DNES. Počinem se hodlá zabývat Rada pro reklamu.
Fotografie s usmívajícím se Kajínkem se sluchátky na uších a textem “Rádio na doživotí” se mají v rámci měsíční reklamní kampaně objevit také v novinách a časopisech.
“Pan Kajínek o tom ví. Musel souhlasit se vším, co na tom billboardu je,” řekl ředitel pražského rádia Kiss Jan Čadek. Neupřesnil sice, kolik mu za to stanice zaplatila, naznačil ale, že částka se pohybovala v řádu desetitisíců korun. “Zdá se nám to dobře načasované – znovu se o panu Kajínkovi hodně mluví. A také – nechtěli jsme udělat nic běžného,” odráží Čadek otázku, zda je etické postavit kampaň na muži, který je odsouzen za vraždy.
S reklamou je spokojený také Kajínkův advokát Kolja Kubíček. “Mně osobně se reklama líbí, protože ho představuje takového, jak opravdu vypadá. Je vidět, že je to normální člověk, který se umí usmívat. A ne vraždící bestie zavřená v kleci.” O prachy vůbec nejde, dodává.
Jiný názor na využití snímku pravomocně odsouzeného vraha ale nejspíš zaujme Rada pro reklamu. Prezident rady Radek Pokorný by uvítal, kdyby se tím zabývala arbitrážní komise, protože se může jednat o neetickou reklamu. Obdobný postoj zaujala i členka rady Zdena Hůlová.
Vedoucí oddělení pro styk s veřejností Generálního ředitelství Vězeňské služby Miroslav Jílek označil reklamní počin za pravděpodobně originální, ale z morálního a etického hlediska za naprosto nevhodný.”
Podle Jílka zákon o výkonu trestu nezakazuje odsouzené osobě mediálně vystupovat, pokud se přitom nedostane do rozporu se zákony.
Šéfredaktora časopisu Marketing & Media Daniela Köppla kampaň, která poběží do konce měsíce, příliš neohromila. “Je to taková provokace pro provokaci. Nevěřím tomu, že by jim pomohla ve zvýšení poslechovosti. Nic totiž o rádiu nevypovídá,” uvedl.

×

Sgorrell káral ITV

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 19. února 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více