Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

K Big Macu pár kilo dat z internetu

Redakce MAM15. 3. 2004

“Dáte si k tomu také širokopásmový?” Na tuhle otázku zřejmě zákazníci při objednávání Big Macu ještě nejsou zvyklí, ale když si McDonald’s a British Telecom(BT) prosadí svou, mohl by se stát širokopásmový přístup na internet ve Velké Británii jedním z bestsellerů na jídelníčku.

BT se spolu s McDonald’s dohodly na tom, že během následujících měsíců postupně uvedou do provozu bezdrátový širokopásmový přístup (Wi-Fi) ve více než 500 restauracích. Partnerství je v telekomunikační branži považováno za zlom, který nejenže vytvoří ve Spojeném království největší Wi-Fi síť, ale také pomůže BT v už dříve ohlášeném plánu vytvořit 4 tisíce bezdrátových širokopásmových zón do konce roku 2005.

McDonald’s modernizuje ve velkém

Peter Richards, člen vedení britského McDonald’s, říká, že akce se nejprve zaměří na restaurace typu drive-in, protože právě zde je poptávka po přístupu na internet největší.

BT se podle slov generálního ředitele divize Wireless Broadband Davida Hughese rozhodl pro spolupráci právě s tímto řetězcem pro sílu jeho značky a kvůli jejímu celobritskému působení. “Pro nás je to dobrá šance, jak rozšířit svou síť, pro McDonald’s příležitost přitáhnout nové obchodní klienty,” vysvětluje Hughes.

Zisky sítě McDonald’s ve Velké Británii se zpomalily, a to i přes více než dvoumilionovou návštěvnost jejích restaurací. Proto firma nyní investuje miliony liber jak do nového vybavení provozoven, tak do reklamní kampaně “I’m Lovin’ It”. Jak tvrdí Richards, dohoda o Wi-Fi je jen malou částí modernizačního programu McDonald’s, za kterou budou následovat další inovace.

Bude na to zákazník mít?

Za největší kámen úrazu nově uzavřeného partnerství mezi provozovatelem sítě rychlého občerstvení a největším telekomunikačním operátorem považují provozovatelé velký rozdíl běžného zákazníka McDonald’s a typického uživatele bezdrátového širokopásmového připojení. BT totiž bude chtít za Wi-Fi přenos dat kolem pěti liber za hodinu. Vedení společnosti oponuje argumentem, že postupným zavedením nového produktu do více veřejných oblastí se cena sníží.

O tom, že přístup na internet na veřejných místech je pro zákazníky přitažlivý, svědčí aliance britské odnože kavárenského řetězce Starbuck s konkurenčním poskytovatelem “bezdrátové sítě” T-Mobile. Český McDonald’s o zavádění internetových terminálů zatím neuvažuje.

×

Komise ke kauze arbitráže s CME chce zbavit svědky mlčenlivosti

Starší článek

Na billboardech s Kajínkem nápis “nedoporučeno”

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více