Jaká značka se nám zdá nejprestižnější?

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kterou značku výrobku nebo služby z jakéhokoliv oboru považujete za nejprestižnější na světě?
Z výsledků další vlny OMD Snapshot vyplývá, že lidé ve věku 15-59 let si nejvíce cení značky Adidas (13,5 %). Právě Adidas považují za nejprestižnější ženy, u mužů jsou na prvním místě značky Coca-Cola a Sony. Značky Adidas, Mercedes a Nike více jmenovaly ženy než muži, naopak muži častěji než ženy uvedli značky Coca-Cola, Sony, Nokia a Philips.
Nejprestižnější česká značka Škoda (více v M&M 6/2004) se neztratila ani ve větší konkurenci a objevuje se v žebříčku prestižních světových značek stejně jako Pilsner Urquell. Škodu považuje za nejprestižnější světovou značku 2,3 % populace a Pilsner Urquell 1,2 %.
Téměř 14 % lidí nedokázalo říct, která značka je nejprestižnější, a neuvedlo žádnou značku. Třetina lidí uvedla jinou značku, než zachycuje graf.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem na populaci České republiky ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.


04_mm09.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.