Kterou značku výrobku nebo služby z jakéhokoliv oboru považujete za nejprestižnější na světě?
Z výsledků další vlny OMD Snapshot vyplývá, že lidé ve věku 15-59 let si nejvíce cení značky Adidas (13,5 %). Právě Adidas považují za nejprestižnější ženy, u mužů jsou na prvním místě značky Coca-Cola a Sony. Značky Adidas, Mercedes a Nike více jmenovaly ženy než muži, naopak muži častěji než ženy uvedli značky Coca-Cola, Sony, Nokia a Philips.
Nejprestižnější česká značka Škoda (více v M&M 6/2004) se neztratila ani ve větší konkurenci a objevuje se v žebříčku prestižních světových značek stejně jako Pilsner Urquell. Škodu považuje za nejprestižnější světovou značku 2,3 % populace a Pilsner Urquell 1,2 %.
Téměř 14 % lidí nedokázalo říct, která značka je nejprestižnější, a neuvedlo žádnou značku. Třetina lidí uvedla jinou značku, než zachycuje graf.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem na populaci České republiky ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).