Jak se dobíjíte?

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakými způsoby nejčastěji relaxujete, odpočíváte, nabíjíte energii?
V další vlně OMD Snapshotu nás zajímalo, jakým způsobem populace relaxuje. Z výsledků vyplývá, že více než 45 % lidí ve věku 15-59 let nabírá energii tím, že jde do přírody, čte si knihu, časopis nebo noviny.
Muži nejvíce sledují televizi nebo video, ženy nejraději chodí ven do přírody. Když porovnáme největší rozdíly mezi muži a ženami, tak muži spí, jedí, odpočívají nicneděláním nebo tráví čas u počítače či televize. Ženy naopak více než muži nabírají energii tím, že tráví čas s partnerem, rodinou či dětmi nebo tím, že nakupují.
Mladí lidé do 35 let více než starší relaxují u počítače, sportují nebo jdou do restaurace s přáteli. Starší naopak více chodí do přírody, čtou, dívají se na televizi nebo něco kutí a pracují na zahradě.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem na populaci České republiky ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.


04mm13.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.