Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Investice porostou, ale pomaleji

Redakce MAM1. 3. 2004

Investice do nákupu reklamního prostoru v médiích neporostou podle aktualizovaných odhadů agentury OMD tak rychle, jak ve svých nových odhadech předpovídala společnost ARBOmedia. Podle OMD dosáhnou letos investice do médií částky 17,25 mld. Kč a oproti roku 2003 vzrostou o 1,3 %. ARBOmedia přitom odhaduje 4% nárůst.
Obě společnosti se ale shodují v tom, že televize a rozhlas budou letos po internetu těmi médii, která vykáží nárůst. Investice do televize dosáhnou podle OMD 8,30 mld. Kč a oproti roku 2003 vzrostou o 4,3 %, do rozhlasu by pak měly směřovat investice ve výši 1,24 mld. Kč a vzrůst o 3,6 %. Naopak tištěná média mají oproti roku 2003 propadnout o 3,4 % a celkově zaznamenat investice ve výši 5,72 mld. Kč. Venkovní reklama podle OMD letos poklesne, a to o 4,9 %.
V celkovém podílu investic směřujících do médií má tedy nadále růst podíl televize, rozhlasu a internetu, naopak podíl tisku stále klesá, stejně tak se sníží podíl venkovní reklamy.

-Martina Vojtěchovská-

×

Skončilo české vysílání rádia Hlas Ameriky

Starší článek

OMD míří na Hispánce

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více