Internetu vévodila Škodovka

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: Internetu vévodila Škodovka
Žebříčku reklamních kampaní na českém internetu v týdnu od 1. do 7. 3. dominovala Škoda Auto s prezentací vozu Škoda Octavia (Nevšední podívaná rybím okem). V pořadí podle hodnoty reach sestaveném v projektu iAudit Advert společností iAudit International následovaly Karneval Media (vysokorychlostní internet) a České radiokomunikace (Internet free). Celkem bylo v tomto období zaznamenáno 544 kampaní. V řazení produktových kategorií (podle TNS A-Connectu) podle počtu kampaní byl v tomto období nejsilnější sektor vybavení domácností, kanceláří, elektro (241 kampaní). S odstupem se dále umístily volný čas (91) a služby (72).

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.