Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internetové obchody Internet Mall loni zvýšily tržby o 400 %

Redakce MAM31. 3. 2004

Největší tuzemská skupina internetových obchodů Internet Mall v loňském roce zvýšila tržby o 400 procent na 301 milionů korun. Zisk vzrostl více než čtyřnásobně na 4,1 milionu korun, oznámili zástupci společnosti na dnešní tiskové konferenci.
Celý trh tuzemských internetových obchodů zaznamenal podle obchodního ředitele Internet Mallu Ondřeje Fryce růst zhruba o 50 procent a pohybuje se v miliardách korun. Jen obchody s elektronikou mají podle něj dohromady obrat kolem jedné miliardy Kč. Největšími konkurenty Internet Mallu jsou společnosti Obchodnidum.cz a skupina InternetShops, kam patří například obchod Vltava.cz. Obě firmy dosud výsledky nezveřejnily.
Nákupy na internetu se stávají stále oblíbenějšími a lidé podle odborníků začínají počítačovou síť vnímat jako standardní prodejní kanál. Například v USA stouply v posledním loňském čtvrtletí tržby internetových obchodníků meziročně o čtvrtinu. V Británii loni rostl internetový obchod dvakrát rychleji než celkový maloobchod a lidé za dodávky zboží do domu utratili o sedm procent více. Během listopadu a prosince utratili Britové za pomoci internetu v maloobchodě 2,5 miliardy liber (přes sto miliard korun).
Tuzemský trh čeká kvůli ostré cenové válce další koncentrace, kterou přežijí jen nejsilnější hráči. Zákazníci se mohou těšit na zlepšování služeb, včetně poprodejního servisu a platebních podmínek.
Internet Mall letos čeká zhruba zdvojnásobení tržeb. Ty v prvním čtvrtletí přesáhly 110 milionů korun. Firma letos získala do své nákupní galerie největší obchod s outdoorovým vybavením bartsport.cz a jako partner se bude v její síti objevovat obchod Nabytek.cz.
Internet Mall provozuje devět vlastních internetových obchodů, například bilezbozi.cz, audioexpert.cz či mobilka.cz, a čtyři partnerské. Nákupní galerie vznikla v roce 2000 a nabízí přes deset tisíc položek zboží 200 značek.

×

Virtuální veletrh má v Česku těžkou pozici

Starší článek

ČT nemusí platit půlmilionovou pokutu za pořad České hlasování

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více