Interaktivní outdoor boduje

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Interaktivní outdoor boduje
Speciálně upravených nosičů formátu CLV společnosti Viacom Outdoor v 25 stanicích londýnské podzemní dráhy využila k propagaci nové značky vlasové kosmetiky Aussie haircare společnost P&G Beauty. Zabudování mobilní technologie Hypertag do nosiče umožňuje komunikaci prostřednictvím mobilního telefonu s kolemjdoucí cílovou skupinou tvořenou převážně ženami. Po namíření telefonu na určitý bod v reklamním sdělení je osobě přidělen unikátní kód, který zajistí jednomu výherci dovolenou v Austrálii. Kampaň spolurealizuje mediální agentura ZenithOptimedia.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.