Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hledá se prominent pro reality show

Redakce MAM29. 3. 2004

Celebrity jako pokusní králíci jsou největším lákadlem nové vlny reality show, která se šíří po Spojených státech a západní Evropě. Patří k ní i pořad americké sítě Fox The Simply Life (Jednoduchý život).
Paris Hiltonová je, jak její příjmení napovídá, dědičkou slavné hotelové sítě, ale kromě toho patří ke známým celebritám, které se objevují na nejrůznějších večírcích a společenských akcí v New Yorku a San Francisku. Často ji doprovází její přítelkyně Nicole Richiová, dcera slavného hudebníka Lionela Richieho.
Třiadvacetiletá Hiltonová je známá i mimo Spojené státy – především díky internetu, kde koluje záznam sexuálních hrátek s jejím bývalým přítelem.
Televizní stanice Fox, která v současnosti úporně bojuje o sledovanost především s CBS a NBC, přišla loni s nápadem přenést tyto dvě příslušnice zlaté mládeže do zcela odlišného prostředí – na nepříliš bohatou farmu v odlehlé části Arkansasu.
Už první díl, zachycující přípravy mladých žen na pětitýdenní pobyt na venkově (například nákupem kabelky za 1 500 dolarů), sledovalo 26 miliónů Američanů. A většina z nich byla zvědavá i na to, jak si dívky zvykají na venkovský život a dokáží si poradit s dobytkem i fyzickou prací.
V současnosti se chystá nová show se stejnými protagonistkami – obě mladé ženy v ní mají projet Spojené státy v pick-upu a nocovat po cestě v těch nejobyčejnějších motelech. Jediným problémem realizace je, že Nicole Richieová zatím nemá řidičský průkaz.
Takový úspěch samozřejmě ostatní televize nemohly nechat bez odezvy. Některé se rozhodly vsadit jen na kartu “intimních pohledů” do života bohatých. Na MTV v současnosti dvakrát týdně běží série Bohaté dívky (Rich Girls), zachycující život dvou teenagerek v New Yorku. Jednou je Jamie Gleicherová z bohaté rodiny výrobců tašek a kufrů, druhou Ally Hilfingerová, dcera známého módního návrháře. Stejná stanice nabízí seriál portrétů Born Rich o dětech slavných boháčů.
Jinou, náročnější, leč také divácky úspěšnější cestou je užití stejného principu jako v Simple Life, totiž přenesení celebrity z jejich typického prostředí do nečekaných situací. Dobrým příkladem je velmi úspěšná reality Jsem hvězda – Dostaňte mne odtud, vyvinutá ve Velké Británii a prodaná do několika zemí včetně Německa.
Tam show vysílala RTL počátkem roku a dosáhla vysoké sledovanosti – osm miliónů diváků se večer co večer dívalo, jak jsou známí lidé “mučeni a zesměšňováni” uprostřed australské džungle. Diváci později hlasovali o tom, kdo přežije a kdo musí ze hry ven. Anglická verze má už třetí řadu, chystají se další podobné projekty.
RTL bude v dubnu vysílat pořad Star of the Stars, v němž se deset druhořadých prominentů ze showbyznysu, kteří neměli až dosud co do činění se zpěvem, pokusí stát se hudební hvězdou.
Hledají se však i jiné cesty – francouzská televize TF1 například loni chtěla vysílat reality s politiky, kteří by se na čas usídlili ve vybraných chudších rodinách. Nápad ale narazil na odpor politických stran.

Hospodářské noviny, 29. 3. 2004, Autor: Milan Kruml, TV Nova

×

Na Slovensku dnes poprvé vyšel nový zpravodajský týdeník Live!

Starší článek

Zájem o zahradní techniku prudce roste

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více