Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hity, jak přilákat hotelové hosty

Redakce MAM8. 3. 2004


Praha je neustále atraktivní, poměrně jednoduše dostupnou a stále bezpečnější destinací. Dokázali jsme světu, že zvládneme události, jako jsou summit NATO nebo zasedání MMF, bez nejmenšího zaváhání. Po vstupu do EU budeme bezpečnou destinací i pro ty nejméně odvážné.
S propagací jednotlivých hotelů je samozřejmě neodlučně spojena propagace destinace – destination management. Je v podstatě nejdůležitější návštěvníky do Prahy přivést a pak už je jen na jednotlivých hotelích, čím přilákají právě ty své hosty. Musíme se však neustále snažit světu představit Českou republiku jako vhodné místo pro pořádání konferencí a událostí tohoto typu.

Internet je základ
Způsobů, jakými hotely přitahují své hosty, je mnoho. Nestačí pouze využívat základní body marketingového mixu. Většina společností má také aktivně pracující obchodní oddělení. Největší roli však v rozhodování jednoznačně hrají služby a “něco navíc”.
Hitem poslední sezony bylo zavedení vysokorychlostního internetu do pokojů a konferenčních prostor. Tato služba se stala velmi vyhledávanou a dá se říci, že trh na tuto poptávku reagoval rychle a přizpůsobil se. V současné době se začíná prosazovat trend prodeje přes internet. Hotely se tedy nyní začínají prosazovat touto cestou. Obvyklý způsob, jak se od sebe navzájem odlišují, je bezesporu v krátkodobých nabídkách kulinářských specialit a konferenčních balíčků. Můžete si tedy v určitých obdobích pochutnat například na libanonských specialitách, tygřích krevetách nebo domácích palačinkách a vaflích. Každý hotel se pak snaží mít svou nabídku nejlákavější.

Rychlost a ochota
Důležitým faktorem při jednání s klientem je také individuální přístup a flexibilita v přizpůsobení se požadavkům trhu a poptávce. Každý hotel má své standardní nabídky, ale současný host je natolik náročný, že je pouze tento způsob prodeje naprosto nedostačující, a proto rychlost, pohotovost a ochota jednat jsou velice důležitými faktory při spolupráci.
Obchodníci se snaží navázat přátelský kontakt, projevit svou spolehlivost, otevřenost a upřímnost. Ne vždy je cílem obchodníka za každou cenu prodat. Je důležité vytvořit dlouhodobé vztahy a tím také dlouhodobou spolupráci. Obchodníci aktivně vyjíždějí na zahraniční cesty, kde osobně navštěvují partnery a mezinárodní veletrhy cestovního ruchu.

Budování loajality
Většina kvalitnějších hotelů má pro své klienty různé formy věrnostních programů. Je potřeba se o hosty starat také poté, co se jimi stanou. Proto mají například stálí návštěvníci podle počtu strávených nocí speciální výhody a nadstandardní péči. Totéž se dá říci, že hotely připravují pro ty, kdo rezervace zajišťují (například sekretářky, office managery apod.). Podle počtu rezervovaných nocí sbírají body a na závěr sezony jsou pro ně připraveny atraktivní ceny, kde ti nejlepší mohou získat například pobyty v jiných destinacích daného řetězce.

Jaká je prognóza?
Přestože vyhlídky jsou slibné, nemůžeme si být naprosto jisti tím, jakých výsledků na konci tohoto roku dosáhneme. Ale pokud nás opět něco výrazně nepřekvapí, měla by letošní sezona být minimálně tak úspěšná, jako tomu bývalo do roku 2000. Teprve čas ukáže, jestli sezony od roku 2005 budou také tak optimistické a jestli 14% nárůst cen po zvýšení DPH od ledna příštího roku bude ovlivňovat příliv turistů do země v srdci Evropy.
Autorka je public relations executive v Mövenpick Hotel Prague


31_Ruszova_5.jpg ()
Co je in?
“Hitem poslední sezony bylo zavedení vysokorychlostního internetu do pokojů a konferenčních prostor,” říká Zuzana Ruszová z hotelu Mövenpick.


30_hotely.jpg ()
věrnost. Stálí návštěvníci mají podle počtu strávených nocí speciální výhody a nadstandardní péči. Totéž se dá říci, že hotely připravují pro ty, kdo rezervace zajišťují.

×

Zprávy maďarské TV2 budou 8. března připravovat výhradně ženy

Starší článek

Češi ročně vydají miliardy za hračky

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více