Henkel má medvědí promotion

8. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Henkel připravila „medvědí promoci“ na podporu prodeje svých pracích prostředků. Jde o spotřebitelskou soutěž pod názvem „Poznejte bílou na živo“, která má za cíl podtrhnout benefit bělosti, dosažené pracím prostředkem Persil. Soutěž probíhá v hyper- a supermarketech 11 obchodních řetězců a v drogeriích Teta do konce března. Soutěž je zviditelněna propagačními materiály (regálové poutače a plakáty) a rovněž hosteskami. Odměnou za nákup určitého sortimentu pracích prostředků je výhra plyšového medvídka. Svého času nápor žadatelů plyšového medvěda za realizovaný nákup nezvládl řetězec Delvita.


henkel.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.