Společnost Henkel připravila „medvědí promoci“ na podporu prodeje svých pracích prostředků. Jde o spotřebitelskou soutěž pod názvem „Poznejte bílou na živo“, která má za cíl podtrhnout benefit bělosti, dosažené pracím prostředkem Persil. Soutěž probíhá v hyper- a supermarketech 11 obchodních řetězců a v drogeriích Teta do konce března. Soutěž je zviditelněna propagačními materiály (regálové poutače a plakáty) a rovněž hosteskami. Odměnou za nákup určitého sortimentu pracích prostředků je výhra plyšového medvídka. Svého času nápor žadatelů plyšového medvěda za realizovaný nákup nezvládl řetězec Delvita.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).