Handelsblatt radí

8. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Handelsblatt radí
Divize odborného tisku vydavatelského domu Handelsblatt v minulém týdnu představila první číslo magazínu Steuer-Journal. Titul s 14denní periodicitou a startovacím nákladem 6 tisíc výtisků se zaměřuje na daňové poradce a na 48 stranách přináší za 8,60 eur právní a poradenská témata. Internetová verze magazínu (www.steuer-journal.de) nabízí abonentům denní servis a rozšířené informace. V portfoliu Handelsblattu figuruje již magazín Der Betrieb, oslovující vedle řídících pracovníků a právníků právě cílovou skupinu z oblasti daňové problematiky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.