Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

GfK loni stouply tržby

Redakce MAM5. 3. 2004

Skupině GfK, která se zabývá výzkumem trhu, se v loňském roce zvýšily tržby o 6,4 procenta na 595,1 milionu eur (asi 19,5 miliardy korun). Firmě se tak podařilo překonat tříprocentní růst u celého oboru výzkumu trhu. Pozadu nezůstává ani česká pobočka, která loni zvýšila obrat na 300 milionů korun z předchozích 250 milionů korun.
Pro letošní rok GfK počítá s růstem tržeb o šest procent, dosáhnout by měly 630 milionů eur.
Také hospodaření skupiny se loni zlepšilo. Zisk před zdaněním a splátkou úroku (EBIT) stoupl o 38 procent na 68,9 milionu eur. GfK chce zvýšit dividendu z 0,20 na 0,25 eura, peníze na její výplatu by tím stouply na 6,5 milionu eur.
Ke zlepšení výsledků přispěly všechny podnikatelské segmenty a regiony. Největším regionem zůstalo s podílem 37,2 procenta Německo, kde tržby meziročně vzrostly o 8,2 procenta na 221,5 milionu eur.
Výrazný objem tržeb vykazuje také západní a jižní Evropa, region ale vykázal pouze mírný růst. Naproti tomu výrazný pětinový nárůst tržeb zaznamenala GfK v Americe, ve střední a východní Evropě se tržby zvýšily téměř o 12 procent. V severní Evropě tržby poklesly o 8,4 procenta.
GfK Group je ve svém oboru pátá největší společnost na světě. Působí v 50 zemích a má 140 poboček a dceřiných společností. Skupina zaměstnává více než 5000 lidí.

HN, čtk, 5. 3. 2004

×

Zisk Carrefouru loni vzrostl téměř o pětinu

Starší článek

Nové logo Národního divadla Brno získalo ocenění Design centra

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více