Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Disney rozdělila funkci ředitele a předsedy

Redakce MAM4. 3. 2004

Představenstvo společnosti Watl Disney Co. odsouhlasilo, že rozdělí funkce předsedy a generálního ředitele na dvě osoby. K rozhodnutí došlo jen několik hodin poté, co více než 43 procent akcionářů hlasovalo pro odvolání předsedy a generálního ředitele Michaela Eisnera z představenstva. Ředitelé Disney současně jednomyslně zvolili novým předsedou nynějšího člena představenstva George Mitchella. Změna je platná okamžitě.
Představenstvo také odmítlo opětovnou nabídku na převzetí od kabelové televize Comcast. Podle jejich oznámení není žádný důvod znovu zvážit nabídku, kterou již odmítli jako příliš nízkou.
Rozhodnutí o novém předsedovi pravděpodobně neuspokojí hlasy kritiků, kterými jsou bývalí členové představenstva Stanley Gold a Roy E. Disney. Ti přislíbili, že i nadále budou pokračovat v boji za odstoupení Eisnera.
Mitchel je bývalý senátor za stát Maine. Také jeho osoba může být považována za kontroverzní volbu, protože proti jeho opětovnému zvolení do představenstva se ve středu vyslovilo 24 procent akcionářů. To je druhý nejvyšší počet po Eisnerovi. Podle Golda a Roye Disneyho je příliš úzce spjat s Eisnerem a není dostatečně nezávislý, protože jeho právnická firma v minulosti pro firmu Disney pracovala, napsala agentura Reuters.
Představenstvo ve funkci ředitele i nadále podporuje Eisnera a tvrdí, že firma je na cestě k tomu, aby letos zvýšila zisk na akcii o 30 procent a do roku 2007 zvyšovala zisk o více než deset procent. Gold a Roy Disney však Eisnerovi vyčítají, že firmu v posledních asi deseti letech nevedl dobře a že je tedy svým způsobem zodpovědný za to, že na podnik v lednu zaútočil provozovatel kabelových sítí Comcast s nepřátelskou nabídkou na převzetí.

×

Rada: Reklama s vrahem je neetická

Starší článek

Nova měla na trhu 40 %, Prima mírně posílila

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více