EK chce certifikovat on-line shopy

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK13: EK chce certifikovat on-line shopy
Nízká důvěra brání podle posledního výzkumu Evropské komise (EK) širšímu prosazení e-commerce v Evropské unii. Podle stanoviska EU vyřeší tento problém všeobecná certifikace on-line obchodů. David Byrne, člen EK odpovědný za zdraví a ochranu spotřebitele, uvedl, že certifikát bude nezávislým měřítkem důvěryhodnosti konkrétního webu a podle příslušných předpisů má chránit rozhodování spotřebitele. Vytvoření prosperujícího elektronického obchodu je podle Byrnea „životně důležité pro konkurenceschopnost evropského hospodářství“. Výzkum EK ukázal, že každý čtvrtý potenciální zákazník e-commerce nevyužívá na internetu služeb žádného ze specializovaných webů z důvodu nedůvěry v médium jako takové. Polovina respondentů se podle EK měla vyslovit pro zavedení jednotného ukazatele měřícího důvěryhodnost stránek. S kritérii hodnocení webů však souhlasí pouhých 10 % uživatelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.