EFS vstupuje na český trh

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

TITULEK: EFS vstupuje na český trh
Na český trh vstupuje finanční společnost Euro-Finanz-Service CZ (EFS), která se specializuje na nabídku komplexní správy financí jednotlivce. EFS zprostředkovává zákazníkovi v komplexní nabídce všechny pojistné produkty a produkty stavebního spoření i speciální bankovní produkty. V ČR spolupracuje se společnostmi Česká pojišťovna, Allianz, Aviva, ING, Credit Suisse, Viktoria Volksbanken, Hypovereinsbank a Hypo stavební spořitelna. Součástí vstupu na náš trh je i představení komplexního finančního produktu „Dárek“. Firma míří na trh, jenž zatím není příliš rozvinut, a je konkurencí k produktům, jako je Klíčový plán od ČSOB.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.