TITULEK: Dvojnásobek pro Soare
Český producent vín a dalších alkoholických i nealkoholických nápojů Soare Sekt (dvojky na trhu šumivých vín) plánuje do budoucna zdvojnásobit své prodeje. Toho chce docílit jak rozvojem stávajících značek, přičemž hlavních a marketingově podporovaných značek je 7, tak dodávkami privátních značek, inovacemi a zastupováním značek zahraničních. Soare Sekt dodává aktuálně 97 výrobků zahrnutých pod 20 značek, mj. Dorato, Garrone, Rossijskoe Igristoe nebo dětské „šampaňské“ Robby Bubble. Ze zahraničních značek začala firma distribuovat italské výrobky Prosecco nebo francouzskou značku Castel. (Více viz str. 12)
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).