Dvojnásobek pro Soare

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Dvojnásobek pro Soare
Český producent vín a dalších alkoholických i nealkoholických nápojů Soare Sekt (dvojky na trhu šumivých vín) plánuje do budoucna zdvojnásobit své prodeje. Toho chce docílit jak rozvojem stávajících značek, přičemž hlavních a marketingově podporovaných značek je 7, tak dodávkami privátních značek, inovacemi a zastupováním značek zahraničních. Soare Sekt dodává aktuálně 97 výrobků zahrnutých pod 20 značek, mj. Dorato, Garrone, Rossijskoe Igristoe nebo dětské „šampaňské“ Robby Bubble. Ze zahraničních značek začala firma distribuovat italské výrobky Prosecco nebo francouzskou značku Castel. (Více viz str. 12)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.