Drogerie markt s evropskou soutěží

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Drogistický řetězec dmdrogerie markt připravil spotřebitelskou soutěž s cílem vzbudit silný zájem veřejnosti, zvýšit počet zákazníků a vytvořit impulsy nových nákupů. Předmětem soutěže je shromáždit vlajky zemí přistupujících k EU, které zákazník obdrží vždy za každých 100 Kč nákupu. Současně lze získat 20% slevu na další nákup a možnost vyhrát jeden z 10 víkendových zájezdů do evropských měst. „Kampaň a soutěž z dílny vídeňské Young & Rubicam poběží ve všech zemích přistupujících do EU. Kromě podpory na prodejnách budou využity i billboardy, CLV a rozhlasové spoty,“ řekla pro M&M Eva Kopřivová z dm – drogerie markt.


03_drogerie.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení