Drogistický řetězec dm – drogerie markt připravil spotřebitelskou soutěž s cílem vzbudit silný zájem veřejnosti, zvýšit počet zákazníků a vytvořit impulsy nových nákupů. Předmětem soutěže je shromáždit vlajky zemí přistupujících k EU, které zákazník obdrží vždy za každých 100 Kč nákupu. Současně lze získat 20% slevu na další nákup a možnost vyhrát jeden z 10 víkendových zájezdů do evropských měst. „Kampaň a soutěž z dílny vídeňské Young & Rubicam poběží ve všech zemích přistupujících do EU. Kromě podpory na prodejnách budou využity i billboardy, CLV a rozhlasové spoty,“ řekla pro M&M Eva Kopřivová z dm – drogerie markt.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.