Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dolní Rakousy chystají propagaci své turistiky

Redakce MAM3. 3. 2004

Rakouská spolková země Dolní Rakousy chystá marketingovou ofenzívu, kterou by chtěla nalákat turisty ze středoevropských zemí. Hlavně se přitom hodlá zaměřit na Česko, Polsko a Maďarsko, které mají spolu se Slovenskem 63 milionů obyvatel z celkem 75 milionů “nových občanů” Evropské unie. “Především Polsko a Česko dosud nebyly intenzivně marketingově zpracovány,” řekl agentuře APA dolnorakouský zemský rada pro turistiku Ernest Gabmann.
Dolní Rakousy jsou pro tyto země již v současnosti špičkovou destinací pro zimní sporty. Podíl polských a maďarských turistů dosahuje už nyní asi 25 procent a spolková země chce u dalších zabodovat především nabídkou aktivní letní turistiky. Od rozšíření EU očekává Rakousko jako celek vzrůst přenocování turistů o 300 000 ročně; Dolní Rakousy chtějí z tohoto čísla získat “náležitý díl”, protože mají výhodu těsného sousedství se zmíněnými státy. Ofenzivní strategie na rok 2004 proto sází především na média a partnery z cestovních kanceláří a touroperátorů. Již rok 2003 poskytl dolnorakouské turistice “tak dobré výsledky, jako ještě nikdy”, uvedl Gabmann. Registrovaných 5,6 milionu přenocování představuje vzrůst o 3,6 procenta oproti předchozímu roku. Z Maďarska bylo 111 000 přenocování, což je vzrůst o 10,7 procenta, z Česka 44 000 přenocování, což je dokonce nárůst o 17,8 procenta, ze Slovenska 14 000 přenocování. Procentuální růst u nich zdroj neuvádí, pouze konstatuje, že u Slováků šlo většinou o jednodenní hosty.

×

Euro Effie 2004

Starší článek

Nový automobilový server Sauto

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více