Metropolitní deník Metro začal pravidelně vycházet s pátečním suplementem Metro magazín, který se tak stal součástí nabídky vydavatelství Metro ČR. Zároveň s tím došlo k rozšíření distribuce deníku do Středočeského kraje, mj. do Benešova, Českého Brodu, Kolína, Mělníka, Neratovic, Poděbrad a Říčan. „Dále bude docházet k rozšiřování distribuce v rámci Středočeského kraje s cílem pokrýt nejvýznamnější lokality této oblasti,“ řekl M&M Aleš Pýcha, marketingový manažer deníku. Suplement Metro magazín vyšel dvakrát mimořádně již v podzimních měsících loňského roku, a protože se vydavatelství tento krok osvědčil, rozhodlo se pro pravidelnou distribuci. Stálým obsahem magazínu bude vždy rozhovor se známými osobnostmi a nebude chybět ani TV program na celý týden.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).