Deník Metro se rozšiřuje

1. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Metropolitní deník Metro začal pravidelně vycházet s pátečním suplementem Metro magazín, který se tak stal součástí nabídky vydavatelství Metro ČR. Zároveň s tím došlo k rozšíření distribuce deníku do Středočeského kraje, mj. do Benešova, Českého Brodu, Kolína, Mělníka, Neratovic, Poděbrad a Říčan. „Dále bude docházet k rozšiřování distribuce v rámci Středočeského kraje s cílem pokrýt nejvýznamnější lokality této oblasti,“ řekl M&M Aleš Pýcha, marketingový manažer deníku. Suplement Metro magazín vyšel dvakrát mimořádně již v podzimních měsících loňského roku, a protože se vydavatelství tento krok osvědčil, rozhodlo se pro pravidelnou distribuci. Stálým obsahem magazínu bude vždy rozhovor se známými osobnostmi a nebude chybět ani TV program na celý týden.


metro.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.