Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT2 díky sportu minulý týden posílila

Redakce MAM10. 3. 2004

Menšinový druhý kanál České televize v uplynulém týdnu dál posiloval, a to zejména díky sportu. ČT2 zvýšila celodenní tržní podíl na 10,9 z 9,4 procenta. Podobně jako o týden dříve tak ukrajovala ostatním televizím. Nově se zvýšil podíl na 40,5 z 40,1 procenta. Naopak si pohoršila ČT1, a to o 1,7 na 21 procent. Předběhla ji tak televize Prima, přestože se jí snížil celodenní podíl na 21,8 z 22,3 procenta.
Vyplynulo to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
V hlavním vysílacím čase Nova napravila propad z předminulého týdne a posílila o 3,2 na 44,7 procenta. ČT1 se snížil podíl na 21,6 z 24,5 procenta. V prime time ale zůstala před Primou, která měla podíl 20,9 procenta, zatímco o týden dříve to bylo 20,5 procenta. Večer se podíl ČT2 snížil, minulý týden činil 8,6 procenta oproti 9,6 procenta z předminulého týdne.
Na vrcholku pyramidy nejsledovanějších pořadů týdne byly opět Televizní noviny Novy. Vidělo je až 3,3 milionu dospělých diváků. Do první desítky nejúspěšnějších pořadů televize Nova se dostal i pořad Česko hledá SuperStar. Vidělo jej více než 2,6 milionu lidí starších patnácti let.
Na ČT1 opět zvítězily Události, zhlédlo je 1,9 dospělých diváků. Mezi deseti nejsledovanějšími pořady prvního programu veřejnoprávní televize se objevil i seriál Černí baroni, jehož další díl vidělo 1,4 milionu dospělých.
Nejvyšší příčku v žebříčku sledovanosti Primy zaujal další díl seriálu z dob normalizace Třicet případů majora Zemana. Usedlo k němu asi 1,5 milionu diváků.
Většina z nejsledovanějších pořadů ČT2 byla sice sportovní utkání, na prvním místě se ale umístil dokument Stalin, jenž zhlédlo asi 800 000 dospělých Čechů.

×

T-Mobile loni zvýšil zisk o 63 %

Starší článek

Novou tiskovou mluvčí KCP Monika Paclíková

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více