Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Coca-Cola ztrácí v USA podíl ve prospěch Pepsi

Redakce MAM8. 3. 2004

Podíl nápojů společnosti Coca-Cola Co. na americkém trhu loni klesl, zatímco si její dávný rival PepsiCo. Inc. loni polepšil. Coca-Cola si ale stále udržuje prvenství se 44 procenty amerického trhu. Uvedli to specialisté z odvětví nealkoholických nápojů jako výsledek průzkumu. Podíl nealkoholických nápojů od Coca-Coly na americkém trhu loni klesl o 0,3 procenta, když prodala perlivé nápoje za 63,8 miliardy dolarů. Tržní podíl PepsiCo se zvýšil o 0,4 procenta na 31,8 procenta. Data představili odvětvový magazín Beverage Digest a analytik John Maxwell. Spojené státy představují největší trh nealkoholických nápojů na světě. Coca-Cola, která je největším výrobcem v oboru, v posledních letech bojuje s celkově horší ekonomickou situací a sílící konkurencí. Loni Coca-Cole pomohlo to, že na trh uvedla kolu s vanilkovou příchutí Vanilla Coke, přesto její celkový podíl na trhu klesl. Konkurenční PepsiCo podobně pomohlo před několika lety zavedení nápoje Sierra Mist, který se loni stal devátou nejoblíbenější značkou v USA. Prodané objemy nápojů Coca-Cola se loni snížily o 0,2 procenta, zatímco Pepsi si o 1,8 procenta polepšila. Celé odvětví loni zaznamenalo vzestup prodaných objemů o 0,6 procenta, napsala agentura Reuters.

HN, čtk, 8. 3. 2004

×

Evropská unie vyžaduje tvrdé potírání spamu

Starší článek

Želary lákaly sponzory, vyhrála Nuda

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více