Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český Telecom vypsal výběrové řízení na PR agenturu

Redakce MAM24. 3. 2004

Český Telecom vypsal výběrové řízení na PR agenturu. Hlavním cílem tohoto kroku je oživit a konsolidovat komunikační aktivity společnosti. Výběrová řízení na komunikační agentury pořádá Český Telecom pravidelně přibližně každé dva roky. V poslední době již proběhla výběrová řízení na partnery v oblasti reklamy a nákupu médií.
“Vstřícnou a pružnou komunikaci s veřejností považuji za neodmyslitelnou součást jakýchkoliv aktivit naší společnosti a za důležitý faktor budování její dobré pověsti. Při výběru partnera v oblasti Public Relations proto budeme klást důraz především na  schopnost koncepčního myšlení a taktické reakce, kreativnost a profesionalitu týmu, v neposlední řadě pak samozřejmě na cenu, flexibilní přístup a celkový servis agentury,” uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro komunikaci Českého Telecomu.
Při sestavování širšího výběru agentur, které k účasti ve výběrovém řízení přizve, vycházel Český Telecom v první řadě z přehledů zveřejněných Asociací PR agentur (APRA). Osloveny byly společnosti: AC & C, Public Relations, AMI Communications, B.I.G.Public Relations, BISON & ROSE public relations, Donath-Burson-Marsteller, Eklektik Communications, EMC, ExMise, GCI Praha, IMPACT PR & Consultancy, Ogilvy Public Relations a PREVIA CR.
PR agenturu bude Český Telecom vybírat ve dvou kolech, vítěz tendru by měl být znám do května 2004.
Český Telecom je se zhruba 3,6 milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha se významně podílí také na trhu mobilních služeb.

-zem-

×

Microsoft dostal od Evropské komise rekordní pokutu

Starší článek

Zisk německého majitele velkoobchodů Makro loni vzrostl o 13 %

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více