Český Telecom ve finále soutěže International Business Awards

17. 3. 2004 15:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český Telecom se dostal mezi finalisty International Business Awards v kategorii nejlepší firemní internetová prezentace – domovská stránka. Do finále se celkem probojovalo šest firem. Nárok na nominaci firma získala absolutním vítězstvím v loňském ročníku hodnocení webových stránek ekonomicky nejsilnějších českých firem WebTop100. Ocenění International Business Awards získalo přezdívku Stevie, která pochází z řeckého slova „korunovaný“. Ocenění budou předána vítězům v rámci galavečera, který se koná 22. března v Sheraton New York Hotel & Towers v New York City. Večeře je současně benefiční akcí ve prospěch Global Business Coalition Against HIV/AIDS a bude živě přenášena rozhlasem i přes Internet americkou stanicí BusinessTalk Radio Network.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.