Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká televize jedná s bankami o zřízení kontokorentního účtu

Redakce MAM3. 3. 2004

Česká televize jedná s několika peněžními ústavy o zřízení kontokorentního účtu, který by veřejnoprávní televizi pomohl v případě krátkodobého dočasného nedostatku finančních prostředků. Na tuto službu jí skončila platnost dosavadního kontraktu, informoval mluvčí ČT Martin Krafl.
Kvůli zřízení nového účtu ČT podle Krafla vypsala výběrové řízení podle zákona o zadávání veřejných zakázek. “Tento způsob financování s pevně stanoveným úvěrovým rámcem je běžným nástrojem využívaným k finančnímu řízení,” uvedl mluvčí, podle něhož má veřejnoprávní televize v letošním roce vyrovnaný rozpočet a je v každém okamžiku schopna plnit své finanční závazky bez dodatečných zdrojů.
Krafl odmítl informaci, podle níž ČT chybějí peníze, a chce si proto vzít úvěr od banky. Podle Krafla nemá zřízení nového účtu nic společného se zvyšováním koncesionářských poplatků.
V letošním rozpočtu ČT počítá s tím, že na výrobu nových pořadů vynaloží 917 milionů korun, což je asi o 400 milionů méně než loni. Vedení ČT očekává, že poslanci schválí zvýšení koncesionářských poplatků. Proto má ČT v prvním pololetí vyčerpat asi dvě třetiny prostředků na výrobu a na zbytek roku nechat jen asi 250 milionů korun.

×

Ministři EU se neshodli na pravidlech přeshraničního vysílání

Starší článek

Vydavatel komiksů Marvel se vrátil k zisku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více