ČD vyhlásí tendry

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: ČD vyhlásí tendry

České dráhy (ČD) chystají vyhlášení dvou výběrových řízení týkajících se komunikace. První se bude vztahovat k vytvoření produktového loga a marketingové strategie osobní dopravy, druhé komunikace nákladní dopravy ČD Cargo. Dráhy budou ve spolupráci s agenturami SEVT a Gordion, zabývajícími se zadáváním veřejných zakázek, hledat agentury, kterým by svěřily jak kreativní stránku reklamy, tak nákup mediálního prostoru. Oba tendry budou vyhlášeny na přelomu dubna a května. ČD už před několika týdny vypsaly výběrové řízení na realizátora připravovaného časopisu pro cestující.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.