C&A angažoval Aňu Geislerovou

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Herečka Aňa Geislerová se stane tváří nové kampaně prodejce oblečení C&A. Reklama plánovaná na jaro a léto bude zahrnovat city lighty, plakáty v prodejnách a velikonoční letáky, jež budou použity nejen v České republice, ale také v Rakousku a Maďarsku. S využitím Geislerové počítá C&A rovněž při propagaci podzimní a zimní módní kolekce. „C&A chce mít ve svých kampaních nejen pěknou tvář, ale také zajímavou osobnost,“ vysvětlila strategii značky Hana Raková z marketingu firmy, jejíž oblečení v minulém roce propagovala modelka Tereza Maxová.


02_CaA_geislerova.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.