Český Telecom vypsal výběrové řízení na PR agenturu

24. 3. 2004 14:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český Telecom vypsal výběrové řízení na PR agenturu. Hlavním cílem tohoto kroku je oživit a konsolidovat komunikační aktivity společnosti. Výběrová řízení na komunikační agentury pořádá Český Telecom pravidelně přibližně každé dva roky. V poslední době již proběhla výběrová řízení na partnery v oblasti reklamy a nákupu médií.
„Vstřícnou a pružnou komunikaci s veřejností považuji za neodmyslitelnou součást jakýchkoliv aktivit naší společnosti a za důležitý faktor budování její dobré pověsti. Při výběru partnera v oblasti Public Relations proto budeme klást důraz především na  schopnost koncepčního myšlení a taktické reakce, kreativnost a profesionalitu týmu, v neposlední řadě pak samozřejmě na cenu, flexibilní přístup a celkový servis agentury,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro komunikaci Českého Telecomu.
Při sestavování širšího výběru agentur, které k účasti ve výběrovém řízení přizve, vycházel Český Telecom v první řadě z přehledů zveřejněných Asociací PR agentur (APRA). Osloveny byly společnosti: AC & C, Public Relations, AMI Communications, B.I.G.Public Relations, BISON & ROSE public relations, Donath-Burson-Marsteller, Eklektik Communications, EMC, ExMise, GCI Praha, IMPACT PR & Consultancy, Ogilvy Public Relations a PREVIA CR.
PR agenturu bude Český Telecom vybírat ve dvou kolech, vítěz tendru by měl být znám do května 2004.
Český Telecom je se zhruba 3,6 milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha se významně podílí také na trhu mobilních služeb.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.