Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČR loni navštívilo o 7 % více turistů

Externí autor24. 3. 2004

Českou republiku loni navštívilo 6,724 milionu zahraničních turistů, což je o téměř sedm procent více než v roce 2002, informovala mluvčí vládní agentury CzechTourism na základě výzkumu agentury General Marketing. Ještě v polovině března přitom agentura odhadovala, že loni přijelo zhruba 6,4 milionu turistů.
Oficiální statistika ČSÚ, která eviduje počty cizinců ubytovaných ve sledovaných hotelech a penzionech, zaznamenala loni jen 5,076 milionu turistů. Výzkum CzechTourism však uvádí, že dalších 1,648 milionu cizinců bydlelo v malých hotelech, v soukromých pronajatých chatách nebo u známých.
CzechTourism očekává, že růst počtu příjezdů, který ČR zaznamenala v druhé polovině loňského roku, bude pokračovat i letos. Celkem by tak mohlo Česko navštívit o deset až 12 procent více cizinců než loni. Mohlo by jich tedy přijet 7,3 až 7,5 milionu. Také devizové příjmy z turistiky by se měly zvýšit. Proti loňským 100,3 miliardy korun by mohly stoupnout na 108,3 až 110,3 miliardy korun. Soukromá analytická firma Mag Consulting očekává růst příjmů na 105 až 110 miliard korun.
Vliv na informovanost o České republice v zahraničí bude mít letos mistrovství světa v hokeji, ale také třeba vstup země do EU. Ten odbourá mimo jiné vízovou povinnost pro některé turisty. ČR bude v dubnu a květnu mít také poprvé v historii reklamní kampaň na čtyřech celosvětových televizích.
Roste i počet zemí, které mají přímé spojení s Prahou. Také levné letenky nízkonákladových společností a stále poměrně levné ubytování v Praze mají pozitivní vliv na zájem západoevropských turistů o návštěvu České republiky.

×

Řetězec Wal-Mart zahájil prodej hudby přes internet

Starší článek

V Česku se loni prodalo 413 000 nových PC

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více