Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Řetězec Wal-Mart zahájil prodej hudby přes internet

Externí autor24. 3. 2004

Americká maloobchodní společnost Wal-Mart Stores zahájila prodej hudby přes internet. Firma začala svůj on-line hudební obchod testovat už loni v prosinci a nyní přešla na plný provoz. Největší maloobchodní řetězec světa tak reaguje na růst obliby tohoto druhu nakupování hudby, k němuž sáhla už řada firem.
Proti testovací verzi disponuje plná verze zhruba o 50 procent větší kapacitou a nabízí i nové interprety. On-line obchod zákazníkům umožňuje stáhnout si z internetu jednu skladbu za 88 centů (asi 25 Kč), což je méně, než je cena u konkurentů. U nich se většinou cena pohybuje v pásmu 90 až 99 centů.
Wal-Mart konkuruje na trhu on-line prodeje hudby i výrobci počítačů Apple Computer, který stahování hudby nabízí přes službu iTunes. Apple však za jednu skladbu vybírá 99 centů. Wal-Mart ale bude mít v prvních dvou měsících exkluzivitu na distribuci hudby z vydavatelství Curb Records, uvedla agentura Reuters.
Stahování hudebních souborů z internetu, jejichž kvalita bývá srovnatelná s kvalitou kompaktních disků, není novým jevem. Už na konci 90. let se hudba čile stahovala ze serverů Napster a jemu podobných, které byly zdarma, než zakročil nahrávací průmysl. Teď už se za tyto služby platí.
Přežívají také služby jako je Kazaa a několik dalších, které stahování hudebních souborů stále nabízejí zdarma. Tyto weby jsou ale považovány za ne zcela legální a stále mají v patách právníky a na krku spousty žalob.

Zavřít reklamu

Gillette rozšiřuje aktivity v oblasti péče o zuby

Starší článek

ČR loni navštívilo o 7 % více turistů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.