Gillette rozšiřuje aktivity v oblasti péče o zuby
Americký výrobce spotřebního zboží Gillette rozšiřuje své aktivity v oblasti péče o zuby. Ta je považována za pole s vysokým potenciálem růstu díky zvyšující se poptávce spotřebitelů. Gillette v prohlášení uvedl, že koupí amerického výrobce bělících produktů Rembrandt od soukromé společnosti Den-Mat. Finanční podmínky dohody však firmy nezveřejnily.
Gillette vyrábí zubní kartáčky Oral-B, kromě toho je však také největším světovým výrobcem holicích strojků a výrobcem baterií Duracell. Dohoda by měla být dokončena ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Rembrandt vyrábí bělicí zubní pasty, bělicí soupravy, ústní vody a osvěžovače dechu. Výrobky firmy jsou určeny pro běžné spotřebitele i pro profesionální užití. Gillette se akvizicí dostává do kategorie, které v současnosti kralují Procter & Gamble s bělícími zubními proužky Crest Whitestrips a zubní pastou Whitening Expressions a firma Colgate-Palmolive s pastou Colgate Total Plus Whitening, napsala agentura Reuters.
Gillette zvýšil v posledním čtvrtletí minulého roku zisk o šest procent na 368 milionů dolarů. Čtvrtletí tržby firmě stouply o čtyři procenta na 2,62 miliardy dolarů.